.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدفمند كردن يارانه، مهم‌ترين طرح اقتصادي

فرمانده سپاه بابل گفت، هدفمند كردن يارانه دقيق‌ترين و مهم‌ترين طرح در بخش اقتصادي است كه توسط دولت طراحي شده است و اميدواريم با حمايت مردم، دولت در كار خود موفق شود.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از بابل، سرهنگ علیرضا مرادی فرمانده سپاه بابل در جمع بسيجيان اين شهرستان با اشاره به بحث هدفمند كردن يارانه‌ها اظهار داشت: هدفمند كردن يارانه دقيق‌ترين و مهم‌ترين طرح در بخش اقتصادي است كه توسط دولت طراحي شده است و اميدواريم با حمايت مردم، دولت در كار خود موفق شود.

مرادی افزود: بحث هدفمندکردن یارانه ها یک رويداد مهمي است كه در كشور در حال رخ دادن است همه مردم بايد همت كنند زيرا كاري كه از 31 سال گذشته انجام نشده در حال حاضر در شرف انجام است.

مرادي تصريح كرد: در اين طرح مهم دشمنان درصدد هستند جلوي اين تحول بزرگ را گرفته، همه بايد هوشيار باشيد كه در صف مخالفان قرار نگرفته و مانع سرعت كار نشويد.

وي با اشاره به متوسط مصرف روزانه بنزين در جهان تصريح كرد: آمريكا با داشتن 135ميليون دستگاه خودرو 130 ميليون ليتر مصرف روزانه دارد و آلمان با 45 ميليون دستگاه خودرو مصرف روزانه آن 72 ميليون ليتر و كانادا با 17 ميليون دستگاه خودرو مصرف روزانه آن 13 ميليون ليتراست و اين در حالي است كه ايران با 12 ميليون دستگاه خودرو مصرف روزانه آن به 70 ميليون ليتر مي‌رسد.

فرمانده سپاه بابل درباره انقلاب و بسيج نيز گفت: نهضت انقلابي ما كه در سال 1342 شكل گرفته بود در سال 57 به بار نشست هرچند كه انقلاب‌هاي ديگري در كشور از جمله نهضت مشروطه، قيام ميرزاكوچك خان جنگلي و قيام خياباني و امثال آن نيز رخ داده بود ولي انقلاب امام با به‌كارگيري تجربيات انقلاب‌هاي گذشته به ثمر رسيد.

وي افزود: انقلابي كه با ريختن خون جوانان ما شكل گرفته بود بايد حفظ مي‌شد تا به نسل‌هاي بعدي منتقل شود وقتي امام (ره) بعد از پيروزي با تهديدات دشمن مواجه شد نهادهاي انقلابي از جمله نهاد جهاد سازندگي، كميته امداد، سپاه و بسيج را با درايت خود شكل داد.

مرادي بيان داشت: امام براي حفظ تفكر بسيجي و حفظ اين انقلاب در پنج آذر سال 1357 بسيج را تشكيل داد و با توجه به اينكه همه از طبقات مستضعف و دردمند جامعه و از درد مردم آگاه بودند مي‌توانستند صادقانه و بي‌ريا خدمت كنند.

وي با اشاره به اينكه حضور در جبهه‌هاي هشت سال دفاع مقدس بزرگ‌ترين افتخار بسيج بوده است، تصريح كرد: رزمندگان اسلام با حضور در جبهه‌هاي نبرد سرنوشت جنگ را به نفع كشورمان تغيير داده و خواب سنگين دشمن را كه گمان مي‌كردند ايران در شش روز به تصرفشان در مي‌آيد را به كاوسي هولناك تبديل كردند و ما امروز اين آرامش و موفقيت را مديون بسيجيان و شهدا هستيم.

مرادي با اشاره به اينكه هنوز بسيجي در صحنه حضور دارد، افزود: بعد از جنگ نيز بسيجيان ما با حفظ همان اعتقادات ديني در مسائل سياسي، مديريتي و جهادي شركت دارند و امروز يكي از بسيجياني كه سند افتخار كشور ماست مقام رياست جمهوري است كه با تفكر بسيجي اين موفقيت‌ها را در نظام پياده كرده است و ما افتخار مي‌كنيم چنين مديراني از دانشگاه بسيج بيرون آمده و در مديريت‌هاي كشوري نقش دارند.

وی بيان داشت نبايد بسيج را به لباس و يا اسلحه به دست بشناسيم بلكه امروز بسيج و تفكر بسيجي را پشت همه موفقيت‌ها در كل طرح‌ها از انرژي هسته‌اي گرفته تا عرصه‌هاي علمي ببينيم زيرا بسيج متعلق به همه آحاد مردم است.

فرمانده سپاه بابل درپایان افزود: در شهرستان بابل براي مقابله با تهديدات نرم 465 پايگاه بسيج به كار بصيرت و هوشياري مشغول بوده كه 320 واحد دانش‌آموزي، 54 پايگاه اداري، كانون هنرمندان، بسيج مداحان و سه حوزه دانشجويي است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.